Nästa Gång Får Mia B Komma Med

En som jag ungicks ganska mycket med när jag jobbade på Sabis, har jag haft lite sporadisk kontakt med sedan jag slutade. Vi har väl via FB, kommenterat varandras statusar en hel del, speciellt dom senaste månaderna. Jag har dessutom sprungit på en som står henne väldigt nära utan att han dock har vetat om det. ;) *jag är ganska bra på att känna igen ansikten*

Jag skickade då ett sms till henne och frågade om det var jag som sett rätt eller om jag kanske bara hittade på allt med min livliga fantasi. *hör ironin, fantasin ligger på under minussträcket*
Det verkade som att mitt minne inte svek mig den gången och nu ikväll fick jag det bekräftat. Från ingenstans kommer det in en kund i butiken som säger: hej sanna! allt bra med dig?
Som ni då säkert förstår, så var det han som kom in! :)

Sen hittade vi ett födelsedagskort (som jag antar är till Alva?)

Jag förstår ju att min kompis i fråga, antagligen berättat att jag såg honom och nu kom han in bara för att hälsa. :P

Det var väldigt trevlig.

Nästa gång får du ta och följa med Mia! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0