Obehaglig Värk

Den här natten var hemsk. Tror inte att jag somnade innan kl. 6 i morse.
Det började lixom stråla i nedre vänster sida av magen och det spelade ingen roll hur jag vända och vred på mig, det försvann inte. Det läskigaste var nog att inte ha B hemma. Han var på jobbet och jag hade bilen, så skulle det hända något var det svårt för honom att ta sig hem snabbt.

Jag ringde honom vid 4.30 på natten och fick tips om hur jag skulle kunna ta reda på om det var blindtarmen. (Då blindtarmen blir infekterad är det lätt att smärtan flyttar på sig i magen - därav min oro)

Men nu mår jag bättre.
Det blir fest hemma hos Amanda ikväll. Sista ever, det är klart att man inte missar det. Dock kommer jag inte dricka, jag öppnar butiken imorgon och kommer behöva åka hem ganska skaplig tid.

Vad har ni för planer ikväll?

Kommentarer
Postat av: jess

jasså? ja men hoppas du mår bättre nu då , du får åka in om du fortsätter att ha ont eller bli illamående.



Om 7 veckor är det tänkt att bebben ska ut ryser när jag tänker på det

2010-11-13 @ 20:30:11
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0