Så Här Blev Resultatet

Vad roligt att jag har skrivit ett helt inlägg med receptet på bullarna som jag gjorde tidigare idag. Så när jag ska publicera det så lägger internet av!!!

Ahh!
Gör ett nytt försök imorgon då ni ska få receptet.

Men ni kan i alla fall få se bilder på dom. Dom blev goda tycker jag, sen fick dom ett godkännande av både B och J.



Nu ska jag gå och lägga mig. Ska försöka göra förändringar på en gång! :)

Puss puss..*

P.S. Vet ni vad, jag har kommit på att jag vill ha en kavel i julklapp också. Ibland får man använda sig av det man har hemma. Vinet hällde jag ut, eftersom det sått ett bra tag, men flaskan står kvar. Jag menar, jag vet inte hur många gånger jag kommer få för mig att baka igen innan jul!

Förra året gjorde jag eget vörtbröd, det vill jag göra igen. Men då behövs iofs ingen kavel. Men hur som helst!

Puss igen..*


Kommentarer
Postat av: cherie

Åh, vad gott med bullar! :D

Super söt header har du också! :)

2010-11-11 @ 12:49:55
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0