Skön Helg Lider Mot Sitt Slut

Middagen blev en succé!
Jag tycker själv att det blev lika gott som innan. Jag gjorde samma rätt som för ett tag sedan, vet inte om ni kommer ihåg Olivkycklingen?

Då fick man höra lite mer om Egypten och jag kan ju säga att det fortfarande är ett av mina top 3 resemål. Så det får jag se till att komma iväg till snart. Är det någon som känner sig sugen på att följa med?
B vill inte.. :(

Middag nästa söndag tycker jag låter väldigt trevligt trots att B jobbar, vi får se hur det blir.

Fick låna Harry Potter av K då jag trodde att jag hade sista boken. Så nu blir det ner i plurret och sedan lite X-files för att avsluta kvällen med!

Hoppas att er helg har varit lite skön som min?


Puss på er..*

Kommentarer
Postat av: Becca

jaaaaag

2010-11-23 @ 14:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0