Stinsen

Idag åker jag till Stinsen. Det är dags att kolla julklappar och lite födelsedagspresenter till dom kommande veckorna.

Igår när jag var på väg till jobbet fick jag ett häfte med en massa rabattkuponger - för butikerna i Stinsen. Jag som jobbade där en gång i tiden åker gärna dit och handlar. Dom har mycket butiker och det är alltid lite nostalgiskt att åka dit.

Butiken jag jobbade i tidigare hette Bull & Kastrull och låg i Stinsen. Min första riktiga arbetsplats och jag saknar den ganska ofta. Jag hade roliga kollegor och det var bara en mysig arbetsplats. Jag har min chef att tacka för mycket! :)

Hur som helst, nu gled jag ifrån lite...
Ska göra mig klar och åka och se vad jag kan hitta! :)

Puss påre..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0