Tillbaka Till Verkligheten

Godnmorgon Sötaste!

Ännu en arbetsvecka väntar och snart är chefen tillbaka. Jag tycker ändå att det har gått väldigt bra dom här två veckorna som har gått. Ganska stolt! :)

I veckan ska jag även träffa underbaraste Sophie som jag inte hunnit träffa på säkert 2 månader. Det får verkligen inte gå så lång tid mellan gångerna. Men samtidigt tror jag att vi tänker ganska lika vad gäller jobb. Har jag rätt?
Det ser jag i alla fall fram emot. Vi ska luncha på onsdag innan båda börjar jobba på varsitt jobb kl. 16. Vi har en del att ta igen..

På fredag kommer även en vän upp från Smålandet, Jojos bror, och hälsar på. Honom måste jag hinna träffa. Frågan är bara när han kommer, vilken tid, då jag börjar jobba kl. 16 då med?

Ja, veckan ser ut att bjuda på en hel del. Det gillar vi.
Nu ska jag bjuda mig själv på en kopp kaffe. :)


Ruggigt väder men mysigt till tusen!
Vad gäller nu?
Tillbaka till verkligheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0