Kanada I Sommar!

Har precis kommit hem efter en stressig kväll på jobbet som avslutades med att jag hämtade upp pappa på Arlanda. Han har varit i Kina och semestrat. Han verkar ha haft det hur bra som helst och jag är nu jättesugen på att åka iväg någonstans med B.

Kanada är något som vi båda skulle vilja åka till men som vi inte riktigt har haft råd eller tid att åka till. Tanken slog mig nu när pappa pratade om sin resa, att det egentligen inte behöver komma som en chock för plånboken. Bokar vi resan nu, skulle vi ha flera månader på oss att spara ihop fickpengarna.

Jag tittade på ett datum bara för skoj skull och la sedan fram förslaget till B. Han vart också ganska intresserad, så vi ska sätta oss ner nu någon av våra lediga dagar och titta på vart när och hur!!!

Vad roligt!
Jag blev lite uppspelt nu!!

Natt på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0