Verkliga Drömmar

Vet ni vad jag menar om jag säger; (mar)drömmar som är så pass verkliga att du inte riktigt vet vad du ska vänta dig när du vaknar?

Jag brukar oftast drömma samma mardröm och vakna med samma panik efter varje gång. Är det någon som vet varför dom blir så pass verkliga och hur det kommer sig att det är samma typ av dröm?

Det enda jag vet är att drömmar är ett sätt för oss att bearbeta dagen som varit. Men jag kan säga att det jag drömmer aldrig har grundats i något som hänt under dagen!

(Klicka på bilden för källa)


Kommentarer
Postat av: jess

återkommande drömmar då?

Dom kan väl inte spegla det som hänt under dagen om man gör olika saker varje dag ... det är kusligt det där med drömmar dom skrämmer skiter ur mig =)

2010-11-17 @ 14:40:12
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0