All Night Long

Sitter här hemma och taggar inför en vinkväll som heter duga ikväll!

Jag har sett fram emot det här hur länge som helst och nu blir det av. Kameran redo, vinet köpt, kläderna på och ska snart bege mig till Becca. Bara så att ni vet så gäller det för er att skilja på B som i min sambo och B som i Becca i mina inlägg. Det slog mig precis att det jag skrivit kanske inte riktigt hängt ihop. Ska börja kalla Becca för B med en länk så ni vet vem jag pratar om! :P

Nu beger jag mig snart ut på en all nighter!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grym låt. Angående SATC så hade jag också önskat jag kunde köpa vad jag ville. What a life that would be, men men man får fortsätta drömma. Hoppas du får en trevlig fredags kväll och natt! :)

2010-10-08 @ 18:25:43
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0