Barnvakt

Dagen började ganska stressigt (för att jag höll på så mycket med min nya kaffemaskin! :P)
Men det var det helt klart värt. Jag älskar den!! Tack underbaraste J!!

Idag blir det en kort dag på jobbet då jag ska vara barnvakt till tvillingarna på kvällen. Har inte träffat varken dom eller syster min på ett bra tag. Så det ska bli kul. Barnen vill att Moster hämtar på dagis till och med! :D

Jag tog en del bilder sist jag var barnvakt men det verkar som om alla bilder som jag la över på B's dator har försvunnit! *ledsen i ögat*
Men får försöka ta nya bilder med mobilen ikväll!

Imorgon börjar jag inte förrän 16, så jag får lite sovmorgon på det. Skönt! :)
Nu är det bara några dagar kvar till vi åker till landet. Kommer bli sjukt mysigt. Längtar!!

Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0