Besök Hos Mamma Ikväll

Godmorgon alla!!

Idag blir det jobb (som vanligt) och sedan besök hemma hos mammi! :)

Jag har inte träffat mamma på hur länge som helst. Hon skulle egentligen följt med på öppet hus för utbildningen men hade för mycket på jobbet så hon hann inte!

Har längtat efter henne - hon har dessutom fått det klart hemma i lägenheten så det ska bli kul att se. Hennes lägenhet är bara för söt! Går inte att inte älska den! :)

Nu ska jag göra mig klar för jobbet och sedan ta mitt kaffe och springa till bussen. Vi hörs sen

PussKram..*

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Hoppas det går bra på jobbet...



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2010-10-24 @ 09:22:41
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0