Dunderförkyld - Men Låter Mig Inte Stoppas

Förkylningen är det ända jäg känner idag. Det kunde inte komma mer olägligt. Min näsa är helt röd (!) Varför måste det komma nu när jag vet att jag har världens jobb-period framför mig?

Men inget kommer stoppa mig, för det jag ska göra idag är något jag har sett fram emot länge. Inte bara min lunchdejt med Jojo utan också möjligheten att få se vad KY-utbildningarna har att ge mig. :)

I övrigt så kan jag säga att jag är nöjd med kläderna från H&M. Försökte ta bilder på dom igår men jag tror att det blir bättre bilder om ni får se dom på isället för hängandes. Så jag ska försöka använda dom så snart som möjligt och lägga upp lite bilder.



Om vi inte hörs innan, så kanske vi ses här ikväll?


Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha en i min klass är höjdrädd! fast inte när hon sitter i ett plan, så det är ju tur det iallafall :P



när jag är klar på gymnasiet kan jag flyga enmotoriga plan, men om jag går en påbyggnadsutbildning på 1 år så kan jag flyga 2-motoriga också :)

2010-10-13 @ 18:40:33
URL: http://cmk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: haha jo men det vet redan de flesta redan =)

2010-10-13 @ 21:51:38
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0