Ett Sista Inlägg.. Sen Godnatt

Vad jag har bloggat idag. Känns som att jag tar igen för förlorad tid. Men det här blir mitt sista inlägg för idag. Det är dags att sova nu!

Idag släpptes en liten förhandsvisning av hur Westlifes, favoritbandet från Irland (hehe), kommer låta. Jag har tyvärr inget jag kan att lägga upp på bloggen direkt, utan den länk jag har får ni klicka er vidare på. Det är ju bara en liten snutt av låten men det var helt klart värt att lyssna på tycker jag.

Singeln kommer släppas på internet den 7 november och sedan i affär den 8 november. För att lyssna på låte klicka här.

Nu ska jag ta och lägga mig. Börjar tidigt imorgon.

Godnatt alla söta!


Kommentarer
Postat av: Hollie

Favorit bland de mörka chokladerna är lite svårt att säga, för den är från usa och finns bara där och jag har inte så stor koll på namnet. Men om man tar de som finns i Sverige så är det någon som är väldigt hög kakaohalt på (typ 80% minst), och sen med smak av chilli eller hallon, mums!

2010-10-05 @ 07:15:19
URL: http://hollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0