Full Rulle

Det har varit en väldigt lång helg. Vi har hunnt med det mesta men nu känner jag att jag är slut som artist. Jag har inte skrivit så mycket idag men det är för att jag som sagt har haft en hel del att göra.

Var på visningar med Julia och John, vilket jag tycker resulterade i två bra val. Sen får vi se vad som händer. :)

Efter det bar det av till IKEA igen och vi köpte de möbler som vi blev så kära i igår. Vi har spenderat hela kvällen med att montera 2 av 3 möbler. Jag visar därför inga bilder idag utan ni får med spänning vänta till imorgon. Men jag kan säga att både jag och B är väldigt nöjda. :)

Imorgon är det dags för jobb igen. Då måste jag ringa min teleoperatör igen. Min mobil strular, varje gång någon ringer tutar det upptaget eller så kommer man till telesvar. Måste fixas.

Vad har ni andra haft för er i helgen?

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0