Håll Tummarna!

Min dag började inte så bra. Först var jag som sagt i det tidigare inlägget så pass trött att jag var i stort behov av en kaffe. Men kaffebryggaren var sönder. Eller rättare sagt, glaskannan.

När jag sedan kom till jobbet så skulle jag skära glas och gjorde fel flera gången. Inte nog med att det blev fel, för varje nytt försök att skära till nytt så skar jag mig bara mer och mer.
Nu börjar det väl arta sig, och jag ska inte klaga. Dessutom ska jag iväg och möta upp J. Vi ska köpa en ny kaffemaskin till mig. Yeeey!!

Jag är jätteglad. Det gäller bara att komma iväg med rätt tåg. Får inte missa alls, för då hinner jag eventuellt inte.
Håll tummarna för mig!!

Puss på er..*

P.S. Jag måste säga att jag är ganska stolt över bilden i det tidigare inlägget. Det tog jag idag på väg till bussen. Det är lite speciellt att det är frost på ena sidan vägen och på andra så ser du träden i sin höstfärg! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Att börja dagen utan kaffe låtern som en tuff start.. tur du tog dej igenom den..

Tack för tipset om min kostym!!

=D

2010-10-26 @ 20:05:17
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0