Köpa Mjölk

Idag har jag sena passet på jobbet. Vilket är ganska skönt för då hinner jag med saker här hemma innan. Jag kommer dessutom att ta bilen in vilket ger mig ännu mer tid hemma.

Jag ska iväg och köpa lite mjölk så att jag kan dricka mitt kaffe innan jobbet. När jag kommer tillbaka tänkte jag skriva lite mer om den här utbildningen jag vill gå! :) Eller om det får bli när jag kommer hem senare ikväll..

Vi får se!

Puss så länge..*

P.S. Det kan vara så att min mobil fungerar som den ska nu. Så fort ni hör upptaget en längre period skicka ett sms till mig då så att jag vet! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar; Tack så mycket, klart hon är världens sötaste, dock tror jag att jag är lite partisk, men nu har jag ju bevis :-)

2010-10-14 @ 18:26:38
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0