Leverans

Nu har jag haft mitt första av många pass. Imorgon kommer jag lägga upp schemat för den här månaden. Ni kommer förstå vad jag menar när jag säger att mitt liv kommer hamna lite efter. :P
Men det lönar sig nog till jul! :P

Jag har också fått en av från HM. Första leveransen av mina kläder har kommit så det måste jag hämta imorgon när jag har slutat. :) Ser jag fram emot.

Jag la en beställning förra veckan och kläderna kommer i två levernaser då dom inte har allt i lager. Men det ska bli spännande att se vad som kommer då jag faktiskt har glömt vad det var jag beställde. Haha..
En del koftor var det i alla fall.

Bilder får ni imorgon! :D
Nu ska det ätas för min del.. Magen kurrar som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0