Lucia i Globen

Nu bär det av till jobbet. Tänkte att jag skulle börja gå nu så tar jag en prommis till stationen istället för att ta bussen som jag alltid gör. Det kan vara lite mysigt att få röra på sig efter alla bullar som jag har glufsat i mig. Jag ska bara ladda min mobil med lite musik så att jag kan ha något att lyssna på på vägen.

Har jag sagt det att jag och J och B ska på Luciakonserten i Globen den 12/12?
Jag om någon längtar ju redan efter julmys och den härliga stämmning som alltid är under juletider. Så jag såg till att boka in oss på den konserten. Ser fram emot det jättemycket.



(Är du också sugen på att gå på Luciatåg i Globen - klicka på bilden)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! :) Vi har precis införskaffat Nintendo Wii så vi bjöd in mamma och pappa till en turnering! :) Skulle gärna vilja ha det varje söndag men det finns inte riktigt tid för det tror jag..



Hoppas du haft en bra dag på jobbet!

2010-10-04 @ 16:51:32
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0