Medan Jag Sov

Som jag skrev igår så hann vi inte montera upp alla möbler vi köpte på IKEA under gårdagen. När jag nu vaknade för ca 20 minuter sedan möttes jag av en halvfärdig bokhylla. B hade börjat med den medan jag sov. Så vi har kommit en bit med det sista. Han åkte precis iväg för att köpa ett vattenpass och en hammare. Hittills har vi hamrat med baksidan av en skruvmejsel. :P

Jag är lika pepp idag som jag var igår, det vill jag lova!

Annnat som jag ska hinna med idag är att ringa tillbaka till Tele2 och be dom fixa det här med att det bara tutar upptaget när ni ringer. Jag jobbar på det bara så att ni vet!

Uppdaterar er mer senare, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara njuta av min ledighet innan jobbet sätter igång idag. Från och med den här veckan jobbar jag ca 13 dagar i rad..! :S
Vi får se hur humöret ser ut i slutet av denna period!

Puss puss..*

Kommentarer
Postat av: Josie

Nej, har aldrig varit där förr, så det ska bli spännande :) Har du varit där många gånger? Någonting man inte bör missa? :)



Fin blogg förresten!

2010-10-11 @ 13:37:16
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0