Nöjd Med Min Dag

Efter en heldag på stan har jag kommit hem säkert. Jag har haft en mycket mycket trevlig dag. Dels var jag ju på lunchdejt med Jojo på mitt favoritställe på hela söder - Fåtöljen Hornsgatan. Vi möttes upp vid 12 och satt där till ungefär 16. Slå det om ni kan! :P

Är det någon som är bra på att fika så är det jag och kanske B's kompis Bobban! :P

Efter det gick vi en sväng på Götgatsbacken och tittade lite i affärer. Jag tror att det var ödet som bestämde att jag skulle glömma mitt HM-kort hemma. Jag spenderade inte dom där pengarna i och med det. Det får alltså vänta till nästa tillfälle ges. Trots att det bara var ca 150:-.

Efter det träffade jag pappa och vi gav oss iväg till Frans Schartaus Handelsinstitut för öppet hus. Det fanns en del KY-utbildningar där. Men det var bara en som jag var intresserad av - och glöden har nu förvandlats till eld. Jag vill verkligen komma in på den här utbildningen.
Jag har ju varit ganska hemlig av mig innan, men jag tänkte avslöja det hela. Resekonsult är vad jag vill bli. Vet att det är en totalvändning från vad jag ville innan. Men det finns så mycket bakom det här beslutet.

Nu gäller det bara att ni håller tummarna för mig. :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som en trevlig dag!!

=)

Jag är galet överrörlig i rygg och leder... vilket gör att det sätter sej fel ganska ofta... nu sitter en kotta fel i bröstryggen och den vill inte sätta sej rätt.. Den sitter i kontakt med nerver som går till lungorna... det är därför jag hostar som ett jon nu..

=S

Har fixat den 3ggr denna vecka, ska göra det igen på fredag..

=/

Hoppas du får en grym torsdag!!

=)

2010-10-14 @ 00:06:04
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Saraah

Hej! Tack så jätte mycket!

Jag jobbar i Karlskoga på Hårstudion. Det kostar mellan 595-695:- :)



/Sarah

http://aranele.blogg.se

http://mybeautynails.blogg.se

2010-10-14 @ 12:23:44
URL: http://mybeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0