Ränkar Ner Tiden

Det där med att träna gick ju åt skogen. Efter att jag skrivit förra gången satte jag på mig träningskläderna och var sjukt pepp. Kom till ytterdörren och insåg snabbt att jag inte har några gympaskor. Dom skor jag hade blev förstörda förra helgen ute på landet. Vi hade röjning och eldade. Jag och B's syster Julia skulle röra till lite i glöden efter en av eldarna och vad vi inte isåg var att vi trampade i kolort. Kul!

Så jag har ju slängt mina skor. Jag blev lite bitter. Men det är bara för mig att åka och köpa ett par, som enbart är till för inomhusträning. Lite ordning får jag allt försöka ha. :)

Så istället får det bli att åka ner till centrum och köpa det som ska drickas ikväll och sedan bara räkna ner tiden. Kanske börja på en ny bok, eftersom jag precis just nu läste ut den jag höll på med. Agatha Christie
.


Jag ser fram emot ikväll tjejor!
(Väldigt gammal bild, det måste tas nya nu den här gången)


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha jag brukar köpa gym kort, nya kläder och va skit pepp... och hur många gåner kommer jag iväg... 0!!! Eller en gång om jag har tur!!

Hoppas du får en toppen fredag!!

2010-10-08 @ 14:09:13
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0