Resekonsult. TRAC-utbildning

Igår var jag med pappa på Frans Shartau så att jag kunde få lite information om den utbildningen som jag kanske skulle vara intresserad av. Bortsett från Barnmorska då! :P

Jag hade en del frågor när jag kom dit men självklart fick jag tunghäfta när jag väl skulle ställa dem. Jag fick fram några bra frågor. Turism är en väldigt bred gren men marknaden är ganska liten. Så den här utbildningen är bland dom bästa då man har flera möjligheter till praktik och då även utomlands. Jag vet inte.. Jag känner bara att det här är något jag skulle kunna se mig göra.

Den här utbildningen är först och främst för att slussa ut eleverna till resebyråer. Men sen finns det en hel del möjligheter efter det!

Jag vill!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0