Röra på kroppen

Igår gick jag och la mig väldigt tidigt för att vara jag. Jag brukar oftast sitta uppe halva nätterna, sova några timmar och se upp igen för jobb. Men igår gick jag och la mig väldigt tidigt för att vara jag, som sagt. När jag vaknade till då B kom hem kände jag hur hela min kropp inte kändes som den skulle.

Blev lite orolig att jag inte skulle kunna träna idag. Men nu när jag suttit uppe en stund verkar det som om min kropp har återgått till hur den ska kännas. Så träning blir det idag - trots att det inte är någon vits då jag ska dricka vin ikväll.

Träning och alkohol går ju inte direkt ihop. Men jag känner verkligen för att röra lite på kroppen idag. Det är ju trots allt bara 45 minuter! :)

Så jag ska snart bege mig till Friskis Väsby.

Ikväll blire vin med J och Tove. I like!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Ja, det var en annan du hade kollat på. Den jag har på bilden heter "Tjusig" och kostar 349kr. :)

2010-10-08 @ 11:33:09
URL: http://ljusastunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0