Sista Arbetspasset Efter 2 Hela Veckor

Sista arbetspasset efter 2 hela veckor idag. Det känns nästan lite absurt. Men vad mysigt jag ska ha det på mina lediga dagar. Imorgon blir det byta däck på bilen. B och hans kompis åkte iväg i tisdags - men däcken var i stort sätt fastnaglade. Så jag ska ge mig på det!! Wish me luck. Har aldrigt gjort det förut. Bara läst om det! *scary*

Jag vet inte om ni kommer ihåg att vi planterade om hela vår framsida i somras? (Let Me Remind You)

Det har vuxit ganska mycket där ute och jag tänkte att man kanske ska försöka hinna klippa gräset en gång till innan den riktiga vintern kommer tillbaka.

Becca kommer även komma hit en sväng - vi ska äta lite middag och dricka lite kaffe. Jag har inte träffat henne på säkert 2 veckor. Ja, så är det.. Jag har inte träffat henne sen chefen åkte till Indien. Men det ska vi ta igen.

Sen om allt går som det ska; bär det av till Norrtälje på lördag.
Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0