Tidig Morgon

Tidig dag idag. Vaknade vid första kl. 06.30. (Jag ställer alltid fler då jag absolut älskar att snooza)

Idag är det jobb som gäller. Har bara 3 arbetspass kvar den här veckan sen är jag långledig. Fredag-Söndag, då det eventuellt vankas IKEA. Skulle vara roligt om vi hann det den här helgen. Vi ska också försöka beställa det som saknas så att vi kan installera vår diskmaskin som stått i ca 3 månader. Vore skönt att få igång den också.

Jag har inte så mycket planerat idag vilket är skönt. Jag tar dagen som den kommer.

Däremot funderar jag igen på att ta en prommis till stationen, det var hur skönt som helst igår. Det var uppfriskande och bara mysigt att gå runt i höstlöven. Så måste skynda mig att göra mig klar om jag ska hinna med promenaden. Det tar ändå en stund.


(Lånad bild av Skola.Kristinehamn.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0