Trevligt Att Träffas Igen...

... efter så lång tid.

När jag kom till Kista idag och var på väg till butiken möttes jag av ett känt ansikte. Har inte sett honom på nästan 2½ år. Han var en kollega på ett av mina tidigare jobb - Sabis Fältöversten. Vi hann bara prata en liten stund eftersom jag behövde öppna butiken. Men det var hur som helst spännande att få höra hur det ligger till idag.

I övrigt idag så är jag bara förkyld och känner dessvärre att det kanske kommer bli värre. Det är, som sagt, inte så bra just nu men det gäller bara att bita ihop.

Jag hade en trevlig kväll igår och vet att jag kommer ha minst lika trevligt ikväll också! :)

Puss puss..*

Kommentarer
Postat av: L 4 R 4 H ^^

Sv; Jag bor en timma utanför Stockholm, mot vattnet samtidigt mot norr. ;)

kram!

2010-10-16 @ 12:03:40
URL: http://somethingtotell.blogg.se/
Postat av: Josie

Jaha, men då måste vi försöka hinna med en sån tur :) Vart hittar man sådana bussar då? Och hur fungerar det, stannar den vid olika ställen så man kan gå in där?



Vi åker 9/11 och kommer hem 11/11, så det är inte så långt kvar nu! :)



Tack, detsamma! :)

2010-10-16 @ 12:42:01
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0