Ultimata Julklappen

Jag har hittat den ultimata julklappen till B. Men det går inte att klicka hem den. Jag har försökt, J har försökt. Men det verkar vara något som inte fungerar.

Jag har mailat och frågat varför det inte går. Hoppas dock att dom förstår vad min fråga är - insåg att skriftlig engelska inte alltid är så lätt när man är trött. Jag vill verkligen att det ska gå igenom då jag tror att B kommer bli glad. Det är inget som han tror att han ska få! :)

Koftorna som kom från HM passade jättebra så jag är jättenöjd. Som sagt, ska försöka få någon att fota mig med dom på så ni får se! :)

Nu tänkte jag hoppa i säng. Har varit seg på att blogga idag men det har egentligen inte getts något bra tillfälle. Tar igen det imorgon!

Natt på er..*

P.S.

Säger godnatt med en låt som en av mina vänner lagt upp på FB. Den är bara hur fin som helst och passar in just nu!


Öppna Ögonen!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: ojja! Den är verkligen sevärd :D

2010-10-21 @ 12:32:47
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0