Lånad Lista, Mina Svar

Vilken svordom använder du mest?
Hm... J*vlar tror jag.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
11.00 idag i alla fall!
Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet till mig och min sambo och sedan en resa till någonstans långt bort!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Det vill jag ju inte svara på. Då vet ni att det kanske cirkulerar en hemlis där ute! :P
Kan du vissla?
Ja. Någorlunda i alla fall.. Haha..
Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart, vilken knäpp fråga!
Äger du några popband t-shirts?
Nej, men jag har en tröja av The Eagles som jag köpte på deras senaste konsert i Globen.
När flög du senast?
I somras.. :)
Pratar du några andra språk?
Engelska.
Har du gråtit offentligt?
Jadå!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Piercing var inte min grej då det aldrig läkte, så en ny tauering har jag fungderat på. Men vet inte vart.
Vad har du med dig in på bion?
Godis, popcorn el. chipsen i en Oscarsmeny (har glömt vad dom heter) och så självklart en dricka.
Vad har du för väder?
Höstigt.. Grått, mulet, dimmit och kallt. Men sjukt mysigt! :)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Engelska.
När sov du senast på golvet?
Det har jag inte gjort på så pass länge att det har jag förträngt. Sist jag kommer ihåg var när Armageddon precis hade kommit ut på hyrvideo. Då låg jag under soffbordet hemma hos mamma och pappa och grät. Sen blev jag så trött att jag somna.
Vilken är din favorit drink?
Pink Panther bl.a.
Gillar du din boendesituation?
Ja!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sover inte så värst mycket. Men minst 5 timmar i alla fall. :)
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Från och till måste jag säga. Just nu har jag en period som säger: "vi ses i november".
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Hela 24 år.
Tror du på liv på andra planeter?
Vet inte om jag tror på gröna gubbar men jag tror inte att vi är den enda levande planeten.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig!
Tycker du om att krama folk?
Absolut! Jättemysigt!
Äger du en digitalkamera?
Ja, det gör jag.
Vilka bloggar läser du? Becca, Linda, Spider, Stinalee, Avenymamma, Happilyeverafter. Det är unga kvinnor, varav alla förutom 2 är mammor, dom inspirerar. Sen finns det ju en koppling mellan nästan alla. :P
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, men det beror på hur många gånger det händer. Jag vet att jag är likadan. Men något som stör är att höra: "jag ringer dig sen", så får man bara ett sms..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, jag borde ha det. Men det har jag inte. Bara den gången vi var på trippeldejt med min sambos kusin S och hennes pojkvän samt T från jobbet och hennes pojkvän. Då fick jag dåligt samvete.
Är du mörkrädd?
JAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0