Are You Mr Clooney?

Jag är hur glad som helst. Min nya kaffemaskin är jättefin..!
Tack så jättemycket för hjälpen idag!!

Denna maskin gjorde hela mitt kök och inte nog med det så är kaffet verkligen jättegott!

Det jag har köpt idag är:

Maskinen Citiz and Milk (inbygd mjölkskummare)
2 Espressokoppar i glas
4 rör med fyra olika smaker


Till kaffemaskinen får man dessutom en kapsel av varje smak som finns ute. Så att man ska kunna smaka och hitta sin egna favorit.

I och med att vi nu har en kaffemaskin med mjölkskummare så kan vi göra så många olika sorters kaffe. Vanligt, Espresso, Latte, Islatte och Cappuccino. Jag kommer inte vilja köpa "blaskkaffe" något mer nu! Does days are over!


No More!


Välkommen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0