Kanelbullens Dag

Idag är det ingen annan dag än Kanelbullens Dag. Det innebär att jag ska frossa i kanelbullar. Hade jag vetat igår att det var idag hade jag självklart bakat då jag hade tid men jag todde att det var för någon dag sedan då M fick ett sms av sin syster med en kanelbulle. Eftersom att det tar en stund att baka bullarna så har jag tillagat dom här på mitt sätt. Det snabbaste sättet som finns. Jag åkte ner och köpte dom!

Jag börjar ju sent, så jag hinner ju ta en fika med mig själv innan jobbet. Så får det blir, sen blir det kanske mer senare ikväll! :D

Försökte ta en bild på mina bullar, mitt kaffe och mina levande ljus. Men det gick inge vidare. Istället lånar jag en bild av Vegankitch.blogspot.com.



Kommentarer
Postat av: NinaCrown

Sv; Tack så mycket ^^ Har tagit fotot själv

2010-10-04 @ 14:13:04
URL: http://ninacrown.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0