Vad Tycks?

Nu vet jag att många av mina kompisar tycker att jag kanske tar julen på för lite stort allvar. Men såhär är det, för mig är julen större än vilken annan högtid som helst. Det är bara så mysigt.

För några veckor sedan pratade jag med Becca om beställningar på internet. (I samband med HM-köpet som jag gjorde nyligen)
Då berättade hon att hon varit inne på Jotex hemsida och beställt lite saker hem. Hmm... Det är precis vad jag har gjort idag!! Hehe.. *nervöst skratt*

Jag beställde hem lite påslakan och örngott till jul. Dom var bara för söta och jag ville verkligen ha dom. Sen beställde jag även lite kökshanddukar med julmotiv. Den här julen vill jag ska bli mysig. Förra året bodde vi i kartonger och nu har vi börjat få ordning på saker. Då vill jag ha jul till 100%.


Kommentarer
Postat av: Becca

du bara älskar att jag lärde dig att jotex finns...:D

2010-10-28 @ 14:39:51
URL: http://rebeccahe.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah okej, kanske skulle ha skrivit det ;D ja det tycker jag med :)

2010-10-28 @ 18:57:22
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0