Våra Möbler På Plats

Nu har vi äntligen fått upp alla möbler. Vi har dessutom slängt en hel del saker som bara låg och skräpade, så vi är i stort sätt klara. Sen kommer det självklart tillkomma lite saker och jag vill helst bli av med skåpet i hallen. Men det får bli ett senare projekt. Men som sagt, grunden klar och jag känner mig väldigt nöjd!





Den här gången glömde jag att ta före-bilder. Men ni får nöja er med att se resultatet, jag vet ju att några av er som läser ver hur det såg ut från början!
Det är lika bra att hålla det hemligt! :P


Kommentarer
Postat av: aino

bra jobbat !! ser fint ut! Nu ska vi åka en sväng till Mio för att leta efter matbord och stolar.Så kul o köpa nytt:D

2010-10-11 @ 14:42:42
Postat av: Cornelia

ja riktigt kul är det iallafall!

haha, jadu, antar att du inte är rädd för att åka bil vilket är mycket farligare om man kollar på olycksrisken (;

min mamma är faktiskt också flygrädd, hon har sagt att hon aldrig någonsin skulle sätta sig i ett flygplan som jag styr, hehe

2010-10-11 @ 15:33:03
URL: http://cmk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo Aino! Det börjar arta sig nu! :)

Är snart dags för en middag hemma hos oss tycker jag. Bättre sent än aldrig! :P

2010-10-11 @ 17:46:40
Postat av: Josie

Tack så mycket för tipsen, ska absolut kolla in kategorin :) Jag är väldigt sugen på att besöka Guinness Storehouse, får se om vi hinner det, vi ska bara vara där i 2 dagar. Jag har bara hört bra saker om Dublin från dem som varit där, så jag har höga förväntningar nu! :)



Hoppas du får en fin kväll!

2010-10-11 @ 18:49:02
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Tack så mycket söta du! Det är ju ett tag kvar dock får vi hoppas :)

2010-10-11 @ 19:46:53
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0