3 Underbara År

Klockan ringer och det är dags att gå upp och pallra sig iväg till jobbet. Men någonting är fel;
"varför kommer det bara en massa tårar?"

Det var min första tanke morgonen den 3 september för 3 år sedan. Det enda jag hörde i huvudet var
"Warn the villagers here comes the cuddle monster"!

Problemet var bara att han inte fanns där. Det var förklaringen till tårarna som kom. Jag saknade honom och visste att jag kanske hade sumpat det.

Den dagen kunde jag inte koncenterar mig alls på mitt jobb. Jag hade pratat med min kompis Eva om att jag ville ha tillbaka monstret som var så otroligt charmig, varm och rolig. Ja allt du kan tänka dig hos den person du är kär i. Jag kände mig otroligt trygg hos honom och nu stod jag där själv och det enda jag kunde tänka på var att jag ville ha honom tillbaka.. E sa: "Det var nog det klokaste jag har hört dig säga på länge! RING HONOM!!"

Det gjorde jag och trots nerver sänkte jag min gard. Hade jag inte gjort det hade jag inte suttit här med honom 3 år senare.

Meningen är inte att det här ska bli något dramatiskt inlägg. Men tanken på att jag kunde ha missat 3 år av många glada, knäppa, häftiga och kärleksfulla minnen med B får mig att uppskatta det vi har ännu mer.

Jag älskar dig och hoppas att dom närmsta åren kommer vara lika händelserika som dom har varit hittills.

S + B = 3 år idag!




En låt som hade stor betydelse då och även nu!


Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till er! står fast vid vad jag sa då ;)

2010-09-03 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0