Hösten Kanske Inte Blir Så Dålig Ändå!

Som jag lovade för några dagar sedan så ska jag ladda upp lite bilder. Jag har fortfarande inte kommit åt bilderna som ligger på B's dator. Däremot håller jag på att ladda upp bilderna från helgen i Lysekil.

Vad händer annars då?
Jo, jag jobbar som vanligt. Väntar otåligt på att lönen ska trilla in här på måndag. Har gått nästan 3 månader utan en full lön. Så vi alla längtar!

Jag ska ju gå en biologi kurs nu under hösten. Den startade den 30/8 men jag har haft problem med mitt inlogg, så det kommer bli en del studier nu dom kommande dagarna. Sen blir det en liten resa upp till Ume! :)
Det ser jag fram emot.

Hösten kanske inte blir så dålig ändå.
Vi ska också ha en liten kräftskiva ute på landet nästa helg. (som jag dessutom hade glömt bort, vilket gör att det blir ännu lite roligare för mig)
OCH vi ska i väg till Kolmården över en helg jag och B.

Vi får se hur det går.. :)
Bilderna kommer i alla fall lite senare, när jag har förminskat dom, så att dom får plats på bloggen.

Puss på er..*

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Usch. Regn saknar jag inte alls. Fast det har droppat lite här idag...

2010-09-17 @ 05:38:58
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0