Prommis

Har precis kommit hem från en liten prommis på 30 min. Vågade inte vara ute för länge själv på kvällen. Annat på morgonen när fler är i rörelse. Ska ta mig upp imorgon me. :)

Vad har hänt annars idag?
Skulle skaffa gymkort, men det passade sig inte med bilen (vi bor en bit ifrån och det är inte så många bussar som går dit) då B behövde den till Märsta.
Men det ska jag försöka göra imorgon, så att jag i alla fall har kortet i hand. Det är alltid lättare att hitta lösningar när man vet att man lagt ut pengar på det.

Annars har jag bara längtat efter julen. Tyvärr måste jag säga kanske.. Hehe..
Jag vet att det finns dom som inte vill acceptera att sommaren är över och jag har redan börjat tänka jul. Men sån är jag.

Nu ska jag sticka för idag...
Skriver igen imorgon.

Puss..*

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ursäkta att mitt svar dröjde, men jag kunde inte komma in på din sida när jag försökte!



Vovven på bilden är drygt 5 år gammal - och min väldigt speciella ögonsten :) En omplaceringstik som gick från att vara ignorerad till att få hedersplatsen i mitt hem :)

2010-09-07 @ 18:41:56
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0