Nya Mål För Hösten

Jag vet att det jag kommer skriva nu, var något jag skrev förra hösten också. Men jag kommer fortsätta att skriva det tills jag faktiskt gör slag i saken.

Jag har insett att jag får ut mer av dagarna om det är så att jag går upp tidigare. Jag får dessutom en bättre dygnsrytm om jag går upp samma tid varje dag, trots att jag kanske är ledig.

Tänk att ladda Ipoden och sen bara bylsa på sig en massa varma kläder och gå ut och få frisk luft innan man sedan sätter sig med frukosten framför tv:n innan man ska iväg till jobbet?

Ibland känner jag att det här är rent önsketänkande men jag skulle behöva lite tid för mig själv någon tid på dygnet. Tid som jag gör någoting av. Man kan inte alltid sitta framför datorn!


Bild: Lånad av Harriet


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ingen dålig tanke, de har slagit mig också men inte lika lätt att genomföra :P

2010-09-06 @ 18:12:28
URL: http://jagerving.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det här med en jämn dygnsrytm är något som är väldigt bra om man (som jag) tycks ha en lättare sömnstörning... dock känner man inte alls för att gå upp 04.00 en lördag :P



Sv: Ja, visst är den lilla vovven fin :)

2010-09-06 @ 18:32:27
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Veronica

Jodå, har ju både dotter i barnvagnsålder och hund så ut tar jag mig alltid, däremot är de den där dygnsrytmen som inte riktigt vill sig ännu, men de kommer väl då tösen blir lite äldre och inte sover lika mycket :)

2010-09-06 @ 21:02:08
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0