Fotoalbum

Tidigare ikväll har jag skickat iväg lite bilder för framkallning hos Fuji.

Jag ville egenligen börja framkalla bilderna från vår Thailandsresa 08. Jag menar, det var ju ett tag sedan nu och i och med att det var för första resa tillsammans så borde väl det vara början?
Men på grund av lite tekniska svårigheter så började jag istället med våra bilder från Irland.

Men för att kunna sätta ihop ett fotoalbum måste jag ju ha ett album att sätta bilderna i. Vet ni vart man kan få tag på fina album som inte är bröllopsalbum. (det är det enda jag hittar när jag söker på fotoalbum)

Jag gick in och tittade lite på Bildsnabbens hemsida. Det är en butik här nere i Väsby Centrum. Dom har album som jag letar efter - klassiska album. Men det skadar inte att leta efter lite andra.


Det ska bli skönt att äntligen få färdigt några album!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0