Fika Med Lassas

Det var jättemysigt att träffa Lassas idag. Vi möttes upp på John Chris inne på Drottninggatan där vi åt lunch och hade trevligt medan vattnet bara öste ner utanför.
När jag kom fram till Caféet så var mina byxor blöta långt upp på benen!

Jag åt en pastasallad med kräftskjärtar tjejerna tog en varsin panini (Lassas åt en i alla fall) till det pratade vi på om allt som hänt sen sist vi sågs. Det var verkligen, verkligen riktigt trevligt. Det är något vi måste bli bättre på - det är faktiskt inte så långt till Norrköping härifrån. Så en träff till kommer det att bli inom kort.

Smart som jag är har jag med mig kamera och allt - men som vanligt så fotar jag inget. Det får helt enkelt vänta till nästa gång.


T och Lassas för 2 år sen (?? måste det ju bli då?)


Lånad bild: Foto - J!



Som ni kanske ser så har jag lagt till en besöksräknare på bloggen. Så från och med nu kommer ni också att kunna hålla räkningen på mina besökare unika besökare! :)

Kommentarer
Postat av: Sabina Tranberg ♥

Tack så mycket! Aaa absolut :) Fin blogg föressten :)

2011-08-07 @ 23:46:58
URL: http://rememberthiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0