I've Got The Moves Like Jagger

Hemma från jobbet nu och imorgon väntar en morgon utan väckarklocka!

På lördag är det dags för fest med mina fina kollegor och vänner. Jag jobbar ju en vecka till men nästa helg passade inte utgång lika bra som nu - så så fick det bli.
Planen är att vi ska äta middag (alla vi från Väsby) sen får vi se vilka som dyker upp efter. Det vore roligt om så många som möjligt ville/kunde komma. Men jag blir glad oavsett hur många vi blir.

Sen vill jag gärna ut och dansa - det var så länge sen jag var ute och dansade. Jag blir ju inte mindre pepp på det när jag hör den här låten. Grymt bra!

Problemet är att jag inte riktigt vet vart jag vill dansa på lördag. Har ni några bra tips?


Kommentarer
Postat av: Bettalisa

Sv; jaha är det ifrån den filmen! har tänk se den as länge men har aldrig gjort det haha, men ska göra i helgen hade jag tänk :)



Den handlar om en kille som berättar om sin tonårstid, lite av det är utplockat av hans liv och annat är påhittat, fanns vissa tillfällen i boken jag skrattade rakt ut haah, lite pinsamt! :)

2011-08-11 @ 20:33:50
URL: http://bettalisas.blogg.se/
Postat av: Bettalisa

Sv; Ja, jag har hört att den är sorlig men att en är riktigt bra! :)



haha ja gör det, du kommer inte bli besviken :)

2011-08-11 @ 20:40:03
URL: http://bettalisas.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Men tack så mycket! Vad glad jag blir att du tycker det :)

2011-08-11 @ 20:52:26
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0