Sista Två Veckorna Nu

Då var det snart tillbaka till jobbet då. Sitter här med en kopp kaffe och skriver.

Det börjar dra ihop sig för mig nu, det är bara två veckor kvar och jag vet att den här veckan har mycket att bjuda på. Det gäller för mig att börja avsluta vissa saker. Men jag ser fram emot på lördag! :)
Mer om det senare!

Igår lagade jag matlådor som bör räcka för hela veckan - det gäller bara att jag kommer ihåg att ta med dom till jobbet. Hehe..

B var förbi och hämtade sina bandage och annat som hon köpte på Apoteket igår. Vi glömde det i min bil. Det gör ont i hela mig när jag ser hennes lidande. Men jag håller tummarna och hoppas på det bästa! Får se hur det går om några dagar!


Saknar dig J och hoppas att du kryar på dig B!


Blir inte så långt inlägg nu - måste göra mig klar för jobbet! :)
Vi hörs igen lite senare!

Puss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0