Storfrämmande från Norrköping!!!

Min dag idag består av att ha grattat B när han kom hem från jobbet, efter att han väckt mig då jag låg och sov, tagit ett bad och gjort mig klar för stan.

Min kära vän Lassas är i stan över helgen och det ska bli riktigt roligt att träffa henne igen. Det blir jag och Tove den här gången - men jag hoppas ju självklart att det blir fler gånger (mer ofta) och att alla som saknar Lassas har möjlighet att träffa henne.

Det kanske är dags för oss gamla Kistan-folk att göra en roadtrip? (om du läser Jessica - så menar jag en sån med bil och inte en road trip! ;) )

Jag ska vara inne i stan kl. 12.30 så det är på tiden att jag börjar göra mig helt klar. Kameran är laddad och jag kommer ta med mig den. Detta måste dokumenteras!!

Puss på er..*

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahahah!!!!

2011-08-07 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0