Rörd Till Tårar

Nå vidare duktig på att skriva har jag inte varit som senaste dagarna. Men det har verkligen varit fullt upp och har jag varit hemma har jag totalt slagit av av trötthet pga jobbet. Igår hade jag min sista dag och åkte direkt hem till min syster för att vara barnvakt. Vi åt middag tillsammans med pappa och barnen. Drack lite vin och åt riktigt god mat.

Igår en stund innan stängning fick jag ett mail av en kund. Då det är väldigt personligt vill jag inte skriva vad det stod i mailet, här. Däremot kan jag säga att jag blev otroligt rörd och för mig var det ett perfekt slut på mina 3½ år på Gallerix.

Till Elisa!
Jag hoppas att inramningen av rosen ger dig lite hopp. Oavsett hur situationen ser ut idag så har du kärleken med dig för alltid!
Din historia visar verkligen att man inte ska ta något förgivet för ena studen har man det man håller kär och i nästa så kan det ryckas ur händerna på en. Ta hand om dig och låt den här inramade rosen vara en symbol för det ni hade.



Kommentarer
Postat av: jessica

jag läste mailet idag, blev rörd jag med.. så kul att hon skrev till dig tycker jag! förlåt att jag var tvungen att ringa dig, första dagen efter sista dagen lixom hehe :) PUSS

2011-08-21 @ 15:57:42
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0