Har Du Inget Bra Att Säga - Säg Inget Alls

Som ni märkt så har jag inte alls skrivit så mycket här på sista tiden. Jag gillar min blogg, har varit min egna plats (där ni har haft möjlighet att ta del av mitt liv) - men jag har inte gillat att mitt liv och mina upplevelser har kritiserats så pass aggresivt som det har. Så förhoppningsvis hittar jag tillbaka till bloggen utan att vara rädd för vad folk ska tycka och tänka. För det är trots allt mitt liv och ingen annans..!

Hur som helst... Jag är nu inne på mina två sista veckor på jobbet och känner mig ganska konstig till mods. Ena stunden är jag glad över att jag faktsitk ska börja och sen pendlar det över till att jag blir lite halvdepp över att lämna mitt jobb sen 4 år och mina fina underbara kollegor!!

Men vet ni vad det mesta väger för utbildningen - jag har gjort en lista.

  • Får förhoppningsvis jobba kvar som extra.
  • Utbildningen öppnar nya dörrar för mig - det ska bli riktigt spännande.
  • Det ska bli väldigt roligt att få lära känna nya människor.
  • Jag känner att jag vill lära mig något nu.
  • Om två år kommer varken jag eller B vara bundna ekonomiskt.
  • Lägenhets- och bilköp (mer permanent än idag).
  • Även fast jag försvinner från jobbet så innebär inte det att telefoner kommer att sluta.
  • Sen det bästa - att ha roligt!
Jag är helt övertygad om att det här är det jag ska göra - och då har jag känt lika dant för många andra utbildningar också. Men jag har hittat hem!

Positivt och då säger jag det!! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

du kommer vara SÅÅÅ saknad på jobbet!! men är massa glad för din skull såklart ändå! :)) och absolut, telefonerna har vi kvar hihi :D

2011-08-04 @ 23:20:34
Postat av: Sanna B

Jag känner mig själv så pass bra att jag vet att jag kommer och hälsar på varje gång jag är och handlar! Så vi kommer nog ses ganska regelbundet tror jag! :P

Men jag kommer sakna er i alla fall - för det är inte samma sak att jobba tillsammans som att hälsa på!

2011-08-05 @ 09:36:33
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0