Vågar Chansa!

Tittar i kors - har även den här natten sovit som en kratta. Det gör inget då jag vet att jag är ledig imorgon tar dessutom bilen till jobbet så att jag kan handla och komma hem smidigare efter jobbet. Det är heldag idag.

Till alla er som sagt att ni vill att jag ska göra era inramningar är det nog dags att titta in snarast. Jag har inte alls så lång tid kvar. Ni måste komma in innan tisdag - då det kan vara så att din inramning kräver lite mer tid än vad vi kan göra i butik. Värt en extra tanke kanske!

På söndag fyller min B år!
Jag har köpt en present till honom och slagit in den. Jag har dessutom varit väldigt fyndig och gömt paketet här.


Och vet ni vad, det spelar ingen roll om jag lägger upp bilder på det för han läser inte min blogg. Så jag vågar chansa!
Var det inte fyndigt?
Så vida han inte undrar varför alla kläder ligger på locket och inte i korgen. Men tro mig, det kommer han inte att göra!


På söndag ska jag dessutom träffa Lassas och Tove - att få storfrämmande såhär från ingenstans det gillar vi alla!! Det ska bli riktigt roligt att träffa henne igen!

Hur ser er helg ut?

Puss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0