Julklappstips?

I år ska vi fira vår första jul!

Hur låter inte det då, vi har varit tillsammans i nästan 5 jular men har inte fått fira tillsammans! I år blir det ändring på det. Vi kommer att fira med B:s familj på dagen och sedan hämtar vi upp mina föräldrar i Barkarby. Så vi kommer åka över hela stan på jul men det är det värt!
Även fast jag inte ska köpa så många julklappar i år så känner jag att jag saknar inspiration. Jag vet vad jag ska köpa till en person, hon är den som får paket först. Den 23:e varje år. En annan kompis julklapp var jag lite sen med. Så där måste jag också komma på något nytt! ;)
Julklappstips, har ni några?
Vet ni vad ni ska köpa till mamma, pappa, syskon eller vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0