Slutspurt

Jag har varit så fruktansvärt dålig på att uppdatera er om hur jag har det. Det har varit ett omtumlande halvår för mig och jag har nu bara två veckor (nästan precis) kvar på min första termin.

Nu är är jag inne på slutspurten och planerar att klara av det hela vägen.. Även om jag inte vet i vilken ände jag ska börja!

Att det redan har gått en termin kan jag inte riktigt förstå. Det har gått så fort och ibland har jag inte riktigt kunnat hitta bromsen. På ett sätt är det ganska skönt att det går fort - då kommer jag ut i arbetslivet fortare - fast samtidigt så är det väldigt roligt att vara student. Om man bortser från att man är pank, inte har något socialt liv och varje tillfälle till jobb är ett måste.
Har det gått såhär fort den här terminen så vill jag inte veta hur det kommer kännas nästa termin.

Idag har vi haft redovisningar i Omvärld, Samhälle och Marknad. Det har gått bra och jag måste säga att alla har varit riktigt duktiga.
Jag vill tacka för gott skratt, goda pannkakor och pipidi..popidi.. eh, "god efterrätt"!

Min klass är grym! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0