Det Är Slut

Efter 2,1 år är det dags för mig. Jag har pratat med vänner om det och jag har dessutom tagit upp det här på bloggen tidigare. Jag har valt att sluta blogga.

Jag har inte fått medhåll i mina tankar och även om jag känner att jag blivit pepp till att fortsätta -
så tar det alltid stopp!

Det här är något som jag känner är rätt just nu. Jag vet att jag kommer att sakna bloggen och vem vet, jag kanske sätter mig här igen om en vecka eller så (skämt åsido) och startar den igen.

Credd ger jag till dom som har växande bloggar som faktiskt alltid orkar hålla skenet uppe. För det är en sak som är säker, det är inte alltid man orkar.
Jag kommer att fortsätta med mitt skrivande. Fast då sluten, i en dagbok som bara jag har tillgång till.
Även om jag kanske slutar blogga så - håll utkik jag kanske tittar förbi på era bloggar.

Tack så mycket alla söta ni som följt mig!
Ta hand om er!


♥Love You All♥


Ibland Måste Man Följa Sina Egna Tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0