Bloggen, En Del Av Mig

Tanken har slagit mig några gånger, att det kanske är dags att lägga ner. Jag säger inte att jag inte älskar min blogg. Vi har hunnit varit med om en hel del på våra 2,1 år tillsammans.

Jag har fått en del credd för min blogg. Inte bara från vänner, utan även andra runt om oss. Mig och B.
Men det har varit lite av en berg-och-dal-bana. Det är inte det som är tanken med min blogg.
Bloggen för mig är ett rum där jag har möjlighet att skriva om precis vad jag vill. Det är ett ställe där jag vet att jag har rätt till mina åsikter och det har varit ganska befriande.

Tanken dök upp igen igår, jag sa den rakt ut - svaret jag fick var avgörande.
Det är inte meningen att jag ska bli nästa blondinbella eller tjäna multum pga bloggen - utan det är en del av mig. Jag valde bort den en gång i tiden och det var ett beslut som jag ångrade ganska fort.

Jag älskar min blogg och mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0