Dag 17 - Mitt Favoritminne

Det här är ganska svårt för jag tycker att jag har ganska många minnen som fortfarande får mig att le. Men det finns ett som jag blir ganska varm av att tänka på. Jag brukar inte vara mycket för extremsporter - men ibland känner jag nog att jag överträffar mig själv ibland.

För några år sedan, augusti 2008, åkte vi till Åre med B's familj. Vi var borta en vecka då vi lånade en kompis stuga där uppe.
I och med att hela B's familj tycker om sporter av olika slag så var Åre ett riktigt bra val av resmål. Under vår vistelse där uppe vandrade vi Åreskutan ner, åkte till Tännforsen och en hel massa annat. En av dom sakerna var forsränning. Jag har aldrig varit så rädd men haft så roligt på samma gång. Det är helt klart något jag skulle vilja pröva på igen och till er som åker till Åre innan vintern, rekommenderar jag forsränning!!




Har nog aldrig känt mig såhär snygg innan! ;)



Ser ni den lilla båten?
Det är vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0