Dagarna Bara Springer Förbi

Dom här dagarna bara rusar förbi.
Jag vet inte om det är för att jag vet vad som "komma skall" - men det får inte gå för fort. Jag vill ju ha möjlighet att träffa alla innan jag försvinner.

Idag lunchade jag med Tove nere i centrum innan vi tillsammans åkte till Kista.
Jag hann både äta lucnh, vi hann en massa strunt och även shoppa lite. Jag vet att jag egentligen inte borde göra det med tanke på att jag inte har så mycket pengar just nu.

Men jag hittade en bikini till i sommar.
Jag hoppas att den sitter bra på för fin var den verkligen! :D

Får se om jag kanske lyckas ta en bra bild på den sen. Just nu får jag inte till det riktigt som jag vill. Annars får ni vänta till i sommar. :P



Det här är bara övervåningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0